Proces

Podzielcie się na 4 grupy, ale w taki sposób, by  w grupie I były   dzieci posiadające psa

gify psyZadanie dla grupy I : 
  • Wybierzcie lidera grupy
  • Wybierzcie osobę, która stworzy z dostarczonych przez Was materiałów prezentację
  • Każdy indywidualnie przygotowuje materiały na temat własnego psa  np.zdjęcia, filmy - z komentarzem audio lub pisemnym i przesyła mail'em  osobie odpowiedzialnej za przygotowanie prezentacji
  • Indywidualnie zapoznajcie się ze źródłami na temat opieki nad psem
  • W oparciu o materiały i doświadczenia własne ułóżcie listę zasad na ten temat
  • Na czacie omówcie swoje listy , ustalcie jedną-wspólną i wyślijcie osobie przygotowującej prezentację
  • Omówcie również formę, jaką ma przyjąć prezentacja
  • Osoba wyznaczona, po przygotowaniu prezentacji wysyła ją kolegom z grupy  ewentualnie nanosi poprawki przez nich zasugerowane
  • Przedstawcie swoją prezentację kolegom z klasy

Zadanie  dla grupy II:
    gify psy
  • Wybierzcie lidera,
  • Indywidualnie zapoznajcie się ze źródłami na temat psów pracujących
  • Dokonajcie wyboru " psich pracowników", przygotujcie plan prezentacji i wybierzcie materiały , jakie wykorzystacie  w prezentacji
  • Wykonajcie prezentację i przedstawcie na forum klasy


Zadanie dla grupy III:
  • Wybierzcie lidera grupy

  • Porozmawiajcie o psich bohaterach w filmie

  • Zastanówcie się nad pytaniami do quizu i materiałami, jakie możecie wykorzystać
  • Ułóżcie quiz i przygotujcie go w power point'cie
  • Przeprowadźcie quiz w klasie
    Zadanie dla grupy IV:
    • Wybierzcie lidera grupy
    • Każdy indywidualnie wyszukuje informacjie o znaczeniu wszystkich podanych związków frazeologicznych oraz stara się znaleźć kilka innych związanych z psem
    • Na czacie podzielcie się zdobytymi informacjami i ustalacie, które znajdą się w Waszej prezentacji
    • Każdy indywidualnie wybiera jeden związek frazeologiczny ( ustalcie tak, aby każdy miał inny) i  ilustruje go w formie rysunku - zagadki, a następnie  wysyła liderowi grupy, który przygotowuje prezentację korzystając z informacji zdobytych przez wszystkich i Waszych rysunków.
    • Przedstawcie prezentację w klasie